Złoty dotyk
Krasnoludek spełnia życzenie króla, aby wszystko, czego dotknie, zamieniało się w złoto. Kiedy król stwierdza, że nie może jeść, nie jest już zadowolony z prezentu. Rezygnując z dóbr doczesnych, odnajduje szczęście, przechodząc od bogactwa do łachmanów.