Leap of Faith
Kelly wiedzie samotne życie w zgiełku miasta, wciąż niespełniona i tęskniąca za czymś więcej. Za zamkniętymi drzwiami zastanawia się, czy ktokolwiek kiedykolwiek ją zrozumie. Gdy nowy sąsiad Johnny wprowadza się do sąsiedniego budynku, Kelly jest nim oczarowana. Obserwuje jego codzienne zwyczaje i wkrótce odkrywa, że jest w nim coś niezwykłego.
Kelly wiedzie samotne życie w zgiełku miasta, wciąż niespełniona i tęskniąca za czymś więcej. Za zamkniętymi drzwiami zastanawia się, czy ktokolwiek kiedykolwiek ją zrozumie. Gdy nowy sąsiad Johnny wprowadza się do sąsiedniego budynku, Kelly jest nim oczarowana. Obserwuje jego codzienne zwyczaje i wkrótce odkrywa, że jest w nim coś niezwykłego. Kelly wyrusza na poszukiwanie prawdy o Johnnym, a przy okazji konfrontuje się ze swoimi demonami.