Niesamowity żółty Yeti: Prawo w Zimowicach
Burmistrz Chrome wprowadza zasady ze swojego cennego kodeksu. Przekonajcie się, jak nasi bohaterowie starają się przestrzegać głupich przepisów, jak na przykład tego, że „podczas wędkowania pod lodem wszyscy muszą zachować absolutną ciszę”.