Lost City of Machu Picchu
Wysoko w peruwiańskich Andach znajduje się zaginione miasto Machu Picchu z przejściami i wejściami, które przypominają o duchach przeszłości. Kto zbudował Machu Picchu i dlaczego? Odpowiedzi można znaleźć pod powierzchnią, w zmumifikowanych ciałach królów. Ale czy te odkrycia pozwolą raz na zawsze rozwikłać tajemnice Machu Picchu?