Tajemniczy świat waleni
Cykl „Talemniczy świat waleni" pokazuje widzom głębię zachowań kulturowych tych niezwykłych zwierząt, ich umiejętności komunikacyjne i skomplikowane struktury społeczne, na przykładzie pięciu różnych gatunków tych ssaków: orek, humbaków, białuch, narwali i kaszalotów. Podczas trwającej 3 lata pełnej przygód podróży, realizowanej w 24 miejscach, dowiadujemy się, że walenie mają zwyczaje znacznie bardziej złożone i podobne do naszych niż to kiedykolwiek podejrzewaliśmy.