Królowa Kier postanawia przeprowadzić przewrót w Auradonie. W rezultacie jej zbuntowana córka Red i wiecznie dążąca do perfekcji córka Kopciuszka, Chloe, razem cofają się w czasie. Spróbują zmienić bieg bolesnych zdarzeń, które sprawiły, że mama Red stała się królową złoczyńców.