Nie ma to jak bliźniaki. Film
Podczas ferii wiosennych Cody i Zack dołączają do Projektu Gemini, zaawansowanego technologicznie ośrodka badawczego, zajmującego się dynamiką relacji między bliźniakami. Niespodziewanie odkrywają, że istnieje między nimi połączenie, jakiego nigdy wcześniej nie było!
Podczas ferii wiosennych Cody (Cole Sprouse) i Zack (Dylan Sprouse) dołączają do Projektu Gemini, zaawansowanego technologicznie ośrodka badawczego, zajmującego się dynamiką relacji między bliźniakami. Ze zdziwieniem odkrywają, że istnieje między nimi połączenie, jakiego nigdy wcześniej nie było! Kiedy u jednego z bliźniaków pojawia się jakieś doznanie, myśl lub uczucie, drugi bliźniak również je odczuwa. To odkrycie pomaga chłopakom osiągnąć unikalne porozumienie, ale jednocześnie naraża ich na niebezpieczeństwo większe, niż mogliby przypuszczać.