Obcy z głębin
Znany reżyser James Cameron eksploruje we współpracy z NASA życie pod wodą i odkrywa, że podwodny łańcuch górski zamieszkują niespotykane nigdzie indziej formy życia. Dzięki tej niezwykłej przygodzie przekonamy się, co skrywają morskie głębiny.
Zdobywca Oscara reżyser James Cameron zaprasza w podróż do morskich głębin. Dzięki tej jedynej w swoim rodzaju podwodnej przygodzie przekonacie się, jak niezwykłe istoty zamieszkują głębiny mórz i oceanów. Czyżby występujące pod wodą stworzenia stanowiły wskazówkę dotyczącą życia pozaziemskiego? Tej ekspedycji z pewnością długo nie zapomnicie.