Pearl Harbor
Wielka historia jest tłem opowieści o poplątanych losach trojga bohaterów w czasach najcięższej próby. „Pearl Harbor” to widowiskowy, niezapomniany przebój kinowy producenta Jerry'ego Bruckheimera i reżysera Michaela Baya.