Złodziejka książek
Geoffrey Rush i Emily Watson w poruszającym filmie na podstawie bestsellerowej powieści o dziewczynce (Sophie Nélisse), która odmienia życie otaczających ją ludzi w niemieckiej rzeczywistości czasów II wojny światowej.
Geoffrey Rush i Emily Watson występują w tym inspirującym, niezwykłym filmie opartym na książkowym bestsellerze. Liesel (Sophie Nélisse) to dziewczynka adoptowana przez niemiecką parę (Geoffrey Rush i Emily Watson), która ukrywa Żyda (Ben Schnetzer) przed hitlerowcami. Wkrótce Liesel odkrywa, że słowa i wyobraźnia mogą stanowić ucieczkę przed rzeczywistością, która upomina się o jej rodzinę.