Penny On M.A.R.S.: Penny & Sebastian Special
Wybieramy się w emocjonalną podróż, aby ponownie przeżyć historię miłosną Penny i Sebastiana od ich pierwszego spotkania, poprzez przyjaźń, muzykę, problemy i miłość, aż do ostatecznego szokującego odkrycia.