Austin i Ally
Przeciwieństwa dają czadu, gdy między Austinem, ekstrawertycznym muzykiem i piosenkarzem, a Ally, błyskotliwą, choć nieśmiałą autorką tekstów piosenek, oraz dwojgiem ich przyjaciół, Trish i Dezem – niespodziewanie zawiązuje się współpraca. Austin i Ally łączą swoje talenty, by stworzyć prawdziwą muzyczną potęgę. Ale czy odniosą sukces, skoro lokalny blog publikuje żenujące nagranie z Austinem, a Dez przez nieporozumienie sprowadza kangura do kolejnego teledysku Austina?