PORTRAITS DE VOYAGE : Autostop au Québec
Łapanie stopa to świetny sposób, by poznać ludzi. Na drogach wiodących przez lasy Quebecu czekają nas cztery wyjątkowe spotkania, w tym z myśliwym i policjantami.