PORTRAITS DE VOYAGE : MOSCOU - À la Recherche de Laïka
W tym odcinku w pełni odkrywamy rosyjską stolicę, Moskwę, szukając miejsca, gdzie można oddać hołd Łajce. Tę sowiecką suczkę jako pierwszą wysłano na orbitę Ziemi.