Potężne Kaczory 3
Emilio Estevez i słynne Kaczory powracają w tej dynamicznej komedii, której bohaterami jest najpopularniejsza drużyna hokejowa w historii kina! Po tym, jak Kaczory wygrywają stypendium w ekskluzywnej prywatnej szkole, trener Bombay (Estevez) ogłasza, że przenosi się w lepsze miejsce na Igrzyska Dobrej Woli. Wkrótce po przybyciu zespołu do Eden Hall Academy, dziedziczą nowego trenera, który okazuje się być ich najgorszym koszmarem, gdy usuwa Charlie Conway (Joshua Jackson) z jego pozycji jako kapitana! Następnie, gdy ich stypendia są zagrożone, stają do starcia z najtrudniejszym rywalem - 10-krotnym mistrzem szkoły średniej! Kaczory i ich przeciwnicy angażują się w serię zabawnych psikusów, aby rozgrzać się do walki na lodzie. W emocjonującym i kulminacyjnym starciu w trzeciej tercji Kaczory muszą udowodnić, dlaczego nazywa się ich Potężnymi Kaczorami!