Rekonstruktio
Dwoje dawnych przyjaciół ze szkoły, Pia i Lassi, spotykają się, by powspominać swoją młodość, lecz lektura starego listu przywołuje zupełnie inne wspomnienia ze szkolnej imprezy w hotelu w 1982 roku.
Dwoje dawnych przyjaciół ze szkoły, Pia i Lassi, spotykają się, by powspominać swoją młodość. Gdy ich wspomnienia z lat młodzieńczych zaczynają odżywać, list napisany kiedyś przez Pię przywołuje zupełnie inne obrazy ze szkolnej imprezy w hotelu w 1982 roku.