Sztuka dorastania
Freddie Highmore i Emma Roberts występują w rolach głównych jako fatalistyczny chłopak i piękna, lecz skomplikowana dziewczyna, którzy spotykają się w liceum i muszą zdecydować, czy ich przeznaczeniem jest coś więcej niż przyjaźń.