Nienawiść, którą dajesz
W tym przejmującym dramacie opartym na bestsellerowej powieści nastolatka jest świadkiem śmiertelnego postrzelenia jej przyjaciela z dzieciństwa, musi się przełamać i stanąć w obronie tego, co słuszne.
Oparty na bestsellerowej powieści film „Nienawiść, którą dajesz” opowiada historię Starr Carter, która żyje w dwóch światach: w biednej czarnej dzielnicy, w której mieszka, i w szkole, do której uczęszcza, gdzie dominują biali. Ta trudna do zachowania równowaga zostaje zachwiana, gdy jest świadkiem śmiertelnego postrzelenia przez policjanta jej przyjaciela z dzieciństwa. W obliczu nacisków z każdej ze stron, Starr musi odnaleźć swój głos i stanąć w obronie tego, co słuszne.