Soul of a Nation Presents: Królowe ekranu
Odkrywamy w jaki sposób czarnoskóre aktorki, historycznie pomijana i niedoceniana grupa w Hollywood, w ostatnich latach zaczęły wspinać się na najwyższe szczeble rozrywki i amerykańskiej kultury. Program analizuje jak czarnoskóre aktorki stały się wpływowymi mediatorami oraz jakie kultowe momenty i role utorowały im drogę do dzisiejszego sukcesu.