Soul Office
W Irlandii Północnej dwóch młodych i przedsiębiorczych przestępców ginie podczas nieudanego napadu na bankomat. Niezrażeni swoją przedwczesną śmiercią powracają jako duchy, aby wykonać zadanie. Będzie ono jednak wymagać od nich nieco więcej biurokracji, niż sobie wyobrażali.