Spider's Web, The: Britain's Second Empire
Obecnie nawet połowa światowego majątku offshore ukryta jest w brytyjskich jurysdykcjach i Wielkiej Brytanii – największych globalnych graczach w świecie międzynarodowych finansów. Jak do tego doszło i jaki wpływ ma to na dzisiejszy świat?