Świąteczny płomień w Zamku Arendelle
W te święta ciesz się ciepłym blaskiem paleniska z tradycyjnego świątecznego polana rozpalonego na zamku Arendelle. Anna i Elsa świętują z Kristoffem, Olafem i Svenem w pomieszczeniu, w którym często zbierają się na Rodzinne Wieczory Gier. Wesołych świąt życzą przyjaciele z ekipy „Krainy lodu II” z Walt Disney Animation Studios!