The Greatest Hits
Harriet odkrywa, że niektóre piosenki przenoszą ją w czasie... i to dosłownie. Dzięki muzyce, która wywołuje u niej wspomnienia, na nowo przeżywa były związek, jednocześnie w teraźniejszości budując nowy. Kobieta zastanawia się, czy gdyby mogła, powinna zmienić przeszłość.