Timmy Time: Timmy's Christmas Surprise
W przedszkolu nadszedł czas Wigilii, a Timmy i przyjaciele są bardzo podekscytowani. Wszyscy są tak zajęci, że zamieć, która szalej na zewnątrz, zauważają dopiero, gdy przychodzi czas na powrót do domu. Osbourne dostrzega, że przedszkolny autobus jest zasypany śniegiem. Są odcięci od świata!