Trailer Horn
Donald i dwa gryzonie, Chip i Dale, znowu popadają w konflikt. Tym razem natrafiają na Donalda wypoczywającego w przyczepie kempingowej. Gdy kaczor idzie popływać, Chip i Dale przesuwają trampolinę do nurkowania, a w efekcie psują samochód Donalda.