Walking with Dinosaurs: The Movie
Wyrusz w ekscytującą przygodę wraz z młodym dinozaurem Patchim, który musi znaleźć w sobie odwagę, by stanąć na czele stada, z udziałem niesamowitych aktorów głosowych, Johna Leguizamo i Justina Longa.
Niesamowici aktorzy głosowi John Leguizamo („Epoka lodowcowa”) i Justin Long („Alvin i wiewiórki”) zabiorą cię w ekscytującą prehistoryczną przygodę, która spodoba się całej rodzinie! W czasach, gdy na ziemi panowały dinozaury, najmniejszy ze stada – zabawny Pachyrinozaur o imieniu Patchi – musi znaleźć w sobie odwagę, by stać się przywódcą stada… i bohaterem swoich czasów.