Wendy Wu: Nastoletnia wojowniczka
Benh Zeitlin reżyseruje tę fascynującą reimaginację klasycznej opowieści o Piotrusiu Panie. Znajdując się na tajemniczej wyspie, gdzie starzenie się i upływ czasu nie mają miejsca, młoda dziewczyna o imieniu Wendy walczy o ocalenie swojej rodziny, wolności i radosnego ducha młodości przed śmiertelnym niebezpieczeństwem dorastania.
Ukochana klasyczna historia o Piotrusiu Panu zostaje na nowo przedstawiona w tej fascynującej opowieści w reżyserii Benha Zeitlina. Ten humanistyczny, naturalistyczny i mitologiczny film, rozgrywający się na tajemniczej wyspie, gdzie starzenie się i czas przestały istnieć, śledzi niezwykłą historię dzieci z bardzo różnych światów. Kiedy młoda, żądna przygód dziewczyna o imieniu Wendy (Devin France) podąża za swoją uduchowioną naturą, trafia na pozornie magiczną wyspę. Wraz z radosnym, lekkomyślnym, szukającym przyjemności nowym przyjacielem Peterem (Yashua Mack) odkrywa wyspę w całej jej cudowności i poznaje innych mieszkańców tej spektakularnej krainy. Wkrótce jednak staje się jasne, że Wendy musi walczyć o ocalenie swojej rodziny, wolności i radosnego ducha młodości przed śmiertelnym niebezpieczeństwem dorastania, wykorzystując najpotężniejszą umiejętność, jaką posiada – miłość. Ten prowokujący do myślenia film, pełen zapierającego dech w piersiach piękna, niebezpieczeństw i przygód, na pewno pozostanie w pamięci widzów.