Wendy Wu: Nastoletnia wojowniczka
Wendy Wu myśli tylko o jednym: zostaniu królową tegorocznego szkolnego balu. Jednak pojawienie się Shena – tajemniczego młodego chińskiego mnicha – wywraca jej cały świat do góry nogami.
Wendy Wu myśli tylko o jednym: zostaniu królową tegorocznego szkolnego balu. Jednak pojawienie się Shena – tajemniczego młodego chińskiego mnicha – wywraca jej cały świat do góry nogami. Jakby mało miała kłopotów z odrabianiem lekcji, przystojnym chłopakiem i zaciekłą rywalizacją o koronę królowej balu, teraz musi jeszcze poważnie podejść do treningu umysłu, ciała i ducha zgodnie z zasadami kung-fu. Czy Wendy odkryje swoją wewnętrzną wojowniczkę i dowie się, co jest naprawdę ważne w życiu?