Whispers: An Elephant's Tale
Whispers, niewinne i urocze słoniątko, które dopiero uczy się chodzić, zostaje oddzielone od swojej kochającej matki, Gentle Heart. Podczas desperackich starań, by ją odnaleźć, spotyka cyniczną samotniczkę Groove, która jest wyrzutkiem ze swojego stada i nigdy nie chciała zostać matką. Razem, ta nietuzinkowa para stawia czoła niebezpieczeństwom w czasie ich niesamowitej podróży w poszukiwaniu wody i matki Whispers. Akcja rozgrywa się na dzikich przestrzeniach Afryki, a w rolach głównych występują prawdziwe zwierzęta, które mówią ludzkimi głosami, WHISPERS: OPOWIEŚĆ SŁONIA pokazuje oszałamiające piękno natury, a inspirująca historia o rodzinie, miłości i lojalności chwyta za serce.