Wikińskie wojowniczki
Zawsze uważano, że wszyscy waleczni Wikingowie byli mężczyznami, ale nowe odkrycia podważają wszystko, co do tej pory myśleliśmy. Naukowczyni i odkrywczyni National Geographic, Ella Al-Shamahi, używa nowoczesnych technologii i metod naukowych, aby ujawnić dowody na to, że elitarne wojowniczki żyły i walczyły wśród Wikingów przez ponad 1000 lat.