Wild Venice
Za kulisami pałaców, kościołów i kanałów kryje się niezbadany dotąd wszechświat zamieszkany przez niezwykłą menażerię stworzeń. Są wszechobecne, ale rzadko zauważane. Mieszkają w środku miast, zanurzając się w jego głębinach i patrząc na nie z nieba.