Neurotyczny dwudziestolatek Dave jest przekonany, że jego przeznaczeniem jest zostanie jednym z najlepszych raperów w historii. Teraz musi przekonać o tym swoich najbliższych przyjaciół, bo z ich pomocą może rzeczywiście podbić cały świat.