Skazany na wolność
„Skazany na wolność” to komediodramat o niechlujnej perfekcjonistce, terapeutce i samotnej matce, której życie wywraca się do góry nogami, gdy jej trudniący się handlem narkotykami ojciec po siedemnastu latach wychodzi z więzienia i wprowadza się do pokoju gościnnego.