Becoming Karl Lagerfeld
W 1972 roku Karl Lagerfeld jest nieznanym 38-letnim projektantem mało popularnej mody prêt-à-porter. Wszystko zmienia spotkanie z młodym Jacques’em de Bascherem, ambitnym i uwodzicielskim dandysem. Karl jest wreszcie gotowy, aby zmierzyć się z geniuszem haute couture Yvesem Saint Laurentem i jego wpływowym wspólnikiem, Pierrem Bergé. Przepych, ego, ekstrawaganckie przyjęcia i niszczycielska namiętność: zobacz, jak Karl Lagerfeld stał się legendą.
W 1972 roku, 38-letni Karl Lagerfeld jest niezbyt znanym projektantem mało popularnej mody prêt-à-porter. Kiedy na swojej drodze spotyka młodego Jacques’a de Baschera, ambitnego i uwodzicielskiego dandysa, wszystko się zmienia. Karl w końcu odważa się marzyć o wielkich rzeczach. Rozpoczyna się zacięta rywalizacja pomiędzy nim a jego przyjacielem, geniuszem haute couture Yvesem Saint Laurentem i wpływowym biznesmenem Pierrem Bergé.