Bobby kontra wapniaki
Twórca serialu „Beavis i Butt-head”, Mike Judge, oraz autor/producent „Simpsonów”, Greg Daniels, przygotowali dla nas animowaną komedię o perypetiach niezbyt zamożnego Teksańczyka Hanka Hilla oraz jego rodziny i sąsiadów.