Camden
Rozgrywający się w samym sercu muzyki serial „Camden” ujawnia, jak ten zakątek Londynu wpłynął na życie i karierę niektórych z najbardziej znanych artystów na świecie. Dzięki archiwalnym materiałom, scenom z życia codziennego i wywiadom odkryjemy bogatą historię Camden. Światowej sławy muzycy podzielą się z widzami swoimi doświadczeniami z Camden od pierwszych występów po wyprzedane koncerty, opowiedzą o wzlotach i upadkach nocnego życia oraz o młodości spędzonej na odkrywaniu muzyki.