Myszka Miki
W tej zupełnie nowej serii kreskówek zobaczycie głupiutkie przygody Myszki Miki, które przeżywa na całym świecie i to w towarzystwie dobrze znanych przyjaciół! Gdy w kawiarni Minnie kończą się rogaliki, Miki musi pobiec jej na ratunek, pokonując ruch uliczny i inne paryskie przeszkody napotkane po drodze. W najgorętszy dzień w roku Miki, Donald i Goofy muszą znaleźć kreatywne sposoby, by się ochłodzić!
Seria krótkich filmów animowanych, przypominająca klasyczne występy Myszki Miki, przedstawia go w wielu humorystycznych sytuacjach, które ukazują jego odwagę i łobuzerstwo, a także jego uwielbiany urok i dobroduszność. Każdy krótkometrażowy film animowany przedstawia Mikiego w innym współczesnym otoczeniu, w tym w Santa Monica, Nowym Jorku, Paryżu, Pekinie, Tokio, Wenecji i Alpach. Staje w obliczu głupiutkiej sytuacji, gdzie szybko dochodzi do komplikacji i jeszcze większej ilości gagów. W każdym odcinku znajdują się również autentyczne, szczere i heroiczne chwile, gdy Miki doświadcza życia ze swoimi zabawnymi znajomymi: Myszką Minnie, Kaczorem Donaldem, Kaczką Daisy, Goofym i Pluto.