C.H.U.E.C.O.
Stojący na skraju bankructwa wdowiec i ojciec trójki dzieci niespodziewanie dziedziczy fortunę po wuju. Rodzina dostanie pieniądze pod jednym warunkiem: jeśli zaopiekuje się Chueco, dorosłym szympansem. Skrywa on wielką tajemnicę: potrafi mówić. Ukrywanie tego nie będzie łatwe, gdyż szympans nie umie milczeć i wpędza rodzinę w najrozmaitsze kłopoty.
Juan Gustozzi jest wdowcem, który mieszka z trójką swoich dzieci oraz Amandą - gospodynią, kucharką i opiekunką dzieci. Rodzinie grozi bankructwo, ale sytuację może uratować pokaźny spadek po zmarłym wuju Juana. Pieniądze dostaną jednak pod jednym warunkiem: muszą zaopiekować się Chueco, dorosłym szympansem, jak członkiem rodziny. Wszyscy są zachwyceni tym pomysłem, dopóki nie odkrywają, że małpa skrywa wielki sekret: potrafi mówić. Cała rodzina musi połączyć siły, aby zachować tajemnicę Chueco, podczas gdy bezczelny szympans wpędza ich ciągle w rozmaite kłopoty.