Sydney na maxa
Akcja rozgrywa się w dzisiejszych czasach i opowiada o życiu przebojowej dwunastolatki Sydney, jej taty Maxa i rozrywkowej babci Judy – trzy pokolenia pod jednym dachem! W retrospekcjach przenosimy się do lat 90., kiedy 12 lat miał Max. Sydney mierzy się z zaskakującymi, a niekiedy „dramatycznymi” wyzwaniami okresu dojrzewania, a jej tata staje na rzęsach, aby być dla córki zarówno oparciem, jak i autorytetem. Babcia, pełna rodzicielskiej mądrości, ale i autorka ciętych uwag, używa swojej doskonałej pamięci, by uzmysłowić Maxowi, że jego wybryki z dzieciństwa nie ustępują ekscesom Sydney.