Dzieci ulicy
Prawdziwa historia charyzmatycznej i walecznej Faye Yager, która zbudowała rozległą podziemną sieć dającą schronienie setkom matek i dzieci, ratując je przed przemocą ze strony mężów i ojców, gdy nieudolny system sądowy nie dawał sobie z tym rady.
Prawdziwa historia charyzmatycznej i walecznej Faye Yager, która zbudowała rozległą podziemną sieć dającą schronienie setkom matek i dzieci, ratując je przed przemocą ze strony mężów i ojców, gdy nieudolny system sądowy nie dawał sobie z tym rady. Gdy Yager zaczęła pojawiać się w dziennych programach telewizyjnych, aby podnieść świadomość społeczną problemu, znalazła się na celowniku FBI, rozpoczynając głośny proces, który wywołał widmo ciemnej strony ruchu. Gdy Yager pomogła zniknąć byłej żonie i dzieciom bogatego bankiera, pioniera bankomatów, w końcu spotkała się ze swoim przeciwnikiem i doszło do głośnego publicznego rozliczenia. Oto prawdziwa historia podziemia i pokręcona prawda o tej wizjonerskiej, ale nawiedzonej bohaterce.