Rodzice nie do pary
Serial komediowy o grupie rodziców samotnie wychowujących siedmioletnie dzieci. Bohaterowie wspierają się w codziennych problemach wychowawczych i próbują rozwijać relacje towarzyskie. Paczka samotnych rodziców skrzykuje się, aby pomóc Willowi wkroczyć do świata randek.
Serial komediowy o grupie rodziców samotnie wychowujących siedmioletnie dzieci. Bohaterowie wspierają się w codziennych problemach wychowawczych i próbują rozwijać relacje towarzyskie. Kiedy paczka samotnych rodziców widzi, jak przesadnie Will zaangażował się w komitet rodzicielski i kolorowy świat księżniczek, postanawia pomóc mu wkroczyć w świat randek.