Dziewczyna, Chłopak itd. to animowany serial komediowy o wielogatunkowej rodzinie. "Synach" Taty (chłopcu, psie i myszy) i "córkach" Mamy (dziewczynie, kici i antropomorficznym serze), którzy uczą się żyć pod jednym dachem. Każde z rodzeństwa jest dziwne na swój własny sposób, więc sprawy często wymykają się spod kontroli, ale mimo różnic ekipa udowodni, że potrafi być prawdziwą rodzinką. Oby.