Krwawe opowieści z Europy
Ten fascynujący nowy serial sięga znacznie dalej niż na Wyspy Brytyjskie, by odnaleźć najbardziej ponure czasy w dziejach Europy i odkryć tajemnicze, prawdziwe historie kryjące się za najbardziej makabrycznymi legendami i podaniami.
Od czasów starożytnych po drugą wojnę światową, historia Europy obfituje w krwawe, pełne intryg wydarzenia. Ten fascynujący nowy serial sięga znacznie dalej niż na Wyspy Brytyjskie, by odnaleźć najbardziej ponure czasy w dziejach Europy i odkryć tajemnicze, prawdziwe historie kryjące się za najbardziej makabrycznymi legendami i podaniami. Wyrusz w niesamowitą podróż z historyczką dr Suzannah Lipscomb i dziennikarzem Joe Crowley'em – ze Wschodu na Zachód, z Wielkiej Brytanii do Stambułu – aby zbadać legendy dotyczące, między innymi, znanego z wyjątkowego okrucieństwa rzymskiego cesarza Kaliguli, czy słynących z przemocy wikingów. Suzannah i Joe wyruszają w odkrywczą, choć trochę niepokojącą podróż przez Włochy, Hiszpanię, Skandynawię, Irlandię, Holandię, Polskę, Węgry, Rumunię, Austrię i Francję, gdzie znajdują się budowle z krwawą przeszłością.