Narodziny Europy
Europa jest zadziwiająco zróżnicowanym kontynentem. Rozciąga się od mroźnej Arktyki na północy aż po wybrzeża Afryki. Jej historia obejmuje zderzenia kontynentów, wybuchy wulkanów, epoki lodowcowe, a nawet uderzenia wielkich asteroid. Poznamy jej geologiczną przeszłość i teraźniejszość.