Fearless Adventures with Jack Randall
Jack Randall zrobi wszystko, aby pokazać ludziom niesamowitą, dziką przyrodę – nawet jeśli zwierzęta nie zawsze chcą z nim współpracować. Zobacz, jak Jack w różnych przezabawnych sytuacjach staje oko w oko z najróżniejszymi zwierzętami.