Destination World
Widzowie zwiedzą wszystkie zakątki Ziemi i zobaczą dziką przyrodę w jej prawdziwie naturalnym otoczeniu, w niejednokrotnie zdumiewających okolicznościach. Od zachwycających ujęć filmowanych najnowocześniejszymi kamerami po nowe spojrzenie na zupełnie klasyczne zagadnienia historii naturalnej — ten serial przybliża widzom przyrodę w jej autentycznie DZIKIM kształcie.