Patolog
Gdy sekret z przeszłości zagraża jego rodzinie i karierze, patolog sądowy Daniel Harrow musi wytężyć cały swój spryt i zawodowy geniusz, by wiedza o zbrodni nigdy nie ujrzała światła dziennego.