Jess i chłopaki
„Jess i chłopaki” wraz ze swoją młodą obsadą rzucają świeże spojrzenie na przyjaźń. Po ciężkim rozstaniu Jess Day (Zooey Deschanel) szuka nowego mieszkania. Internetowe poszukiwania sprowadzają ją do pięknego loftu, zamieszkanego przez trzech samotnych mężczyzn, których nigdy dotąd nie spotkała. Nick (Jake Johnson), który rzucił studia prawnicze i został barmanem, jest najrozsądniejszy … i najbardziej zmęczony życiem. Schmidt (Max Greenfield) to zapracowany młody człowiek dumny ze swojego wyglądu. Winston (Lamorne Morris) jest ambitnym byłym sportowcem, który nie wie, co robić dalej. Grupę dopełnia najlepsza przyjaciółka Jess z dzieciństwa – Cece (Hannah Simone), śmiertelnie poważna modelka. Cała piątka zdaje sobie sprawę, że potrzebują siebie nawzajem bardziej, niż sądzili i tworzą uroczo dysfunkcyjną – lub dziwnie działającą – rodzinę.