Kirby Buckets
Witajcie w niegrzecznym, nieokrzesanym i naszkicowanym świecie Kirby’ego! W przygodach Kirby’emu towarzyszą animowane postaci, które nabierają prawdziwych kształtów.
Witajcie w niegrzecznym, nieokrzesanym i naszkicowanym świecie Kirby’ego! Trzynastoletni Kirby Buckets marzy, aby zostać słynnym animatorem jak jego idol. Razem ze swoimi najlepszymi kumplami, Fishem i Elim, ciągle pakuje się w kłopoty w swoim niezwykłym mieście i próbuje nie dać się przyłapać swojej siostrze Dawn i jej najlepszej kumpeli Belindzie. Podczas przygód Kirby’emu towarzyszą naszkicowane przez niego postaci Macho Taco czy Tri-Butta, które – jak sobie wyobraża – nabierają realnych kształtów i stają się prawdziwe.