Nadchodzi koniec pewnej epoki i wkrótce wszystko się zmieni. Następuje punkt zwrotny w historii, a międzynarodowy konkurs piękności wywołuje zamieszanie w mediach. To jednak nic w porównaniu z dramatem, jaki przeżywają trzy pozornie zwyczajne rodziny w miasteczku, które już nigdy nie będzie takie samo.